[ Produkty: ... ]

Jak kupować?

1. Zakupy

Zakupów dokonujesz dodając wybrane przez Ciebie produkty "do koszyka", za pomocą przycisku znajdującego się poniżej opisu w karcie produktu. Tam też możesz określić liczbę sztuk zamawianego produktu.

Po kliknięciu przycisku „Do koszyka”, zostaniesz przeniesiony na stronę z listą dodanych do niego produktów, możesz wówczas przejść „Do kasy” gdzie dokończysz zamówienie, wybierzesz formę płatności i przesyłki. Możesz również „Kontynuować zakupy”.

Wszystkie dodane przez Ciebie do koszyka produkty, wyświetlane są również w okienku „Koszyk”, w prawym górnym rogu strony, wraz z wyliczeniem kosztów całego zamówienia (bez kosztów przesyłki), tam również możesz w każdej chwili przejść do pełnej listy zamówienie za pomocą przycisku „Pokaż koszyk”.

Jeżeli przeszedłeś do kasy zostaniesz poproszony o podanie swoich danych potrzebnych do wysyłki lub jeżeli rejestrowałeś się już wcześnie, podasz jedynie swój login i hasło. Podane wcześniej dane wczytają się automatycznie.

Pola oznaczone * (gwiazdką) są obowiązkowe, tzn. że jeżeli ich nie podasz nie będziesz mógł przejść do dalszej części zamówienia.

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty, wpisz również swój NIP (pole nieobowiązkowe).

Sprawdź czy nie popełniłeś błędu przy wypełnianiu formularza, szczególną uwagę zwróć na poprawny adres e-mail!

Jeżeli adres wysyłki jest inny niż ten podany do rachunku, w kolejnym kroku możesz wypełnić jeszcze jeden formularz zawierający adres do wysyłki.

W kolejnym kroku wybierasz metodę wysyłki oraz metodę płatności.

– korzystamy z usług Poczty Polskiej, do wyboru są przesyłki polecone priorytetowe i ekonomiczne oraz przesyłka za zaliczeniem pocztowym (płatność przy odbiorze).
- Tylko na terenie Poznania możliwy jest również odbiór osobisty

W kolejnym kroku wybierasz metodę płatności: możesz zapłacić w formie przedpłaty na numer naszego rachunku bankowego (jego numer pojawi się na końcu rejestracji, jest też on dostępny w "Regulaminie" sklepu), płatności on line gwarantowanych przez firmę transferuj.pl lub wybrać przesyłkę "za pobraniem" – oznacza to że zapłacisz listonoszowi przy odbiorze przesyłki.

Po potwierdzeniu zapoznanania się z warunkami zakupów, możesz wysłać wypełniony formularz.

2. Potwierdzenie zamówienia

Po przesłaniu formularza Twoje zamówienie posiada domyślny status "Oczekujące". Oznacza to, że nikt z "Trojki" jeszcze go nie odebrał.

Na podany przez Ciebie adres e-mail, wysłana zostaje automatycznie wiadomość ze szczegółami zamówienia.

Jeżeli takiego potwierdzenia nie otrzymałeś, może to oznaczać, że z przyczyn technicznych zamówienie nie zostało przesłane, lub co się cześciej zdarza: ustawienia Twojego konta pocztowego blokują wiadomości z naszego sklepu.

Swoje zamówienie możesz w każdej chwili obejrzeć po zalogowaniu się (Zarządzaj kontem). Jeżeli status zamówienia zmienił się na "Potwierdzony" oznacza to, że wszystko przebiega pomyślnie.

Kolejne wiadomości, które powinny zostać wysłane to informacje o wpływie pieniędzy na konto (w przypadku zamówienia z przedpłatą lub płatności on-line) oraz o wysyłce zamówienia. W każdym wypadku status zamówienia zostaje zmieniony również na stronie Twojego konta w naszym sklepie.

Wszytkie kategorie