[ Produkty: ... ]

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje (wyciąg z Regulaminu Sklepu)

 

Pkt.19
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)
Użytkownicy naszego Sklepu bez podania przyczyny, w ciągu 21 dni (według ustawy obowiazuje 14 dni, sklep internetowy www. bractwotrojka.pl przedłuża ten termin do 21 dni) od daty otrzymania przesyłki, mają prawo do zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru wraz z kosztami przesyłki. Użytkownik chcący odstąpić od umowy proszony jest o wysłanie do nas drogą mailową lub podczas rozmowy telefonicznej,  oświadczenia  o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie  wystarczy by zawierało imię i nazwisko Użytkownika oraz sformuowanie iż odstępuje od umowy.
Pkt.20
Procedura zwrotu towaru:

a) Po dostarczeniu przesyłki zamawiającemu Użytkownikowi doradzane jest sprawdzenie zgodności odbieranego towaru z zamówieniem oraz jego stanu.

W razie jakichkolwiek zastrzeżeń powinien niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem.

b) Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca.

c) Nie przyjmujemy przesyłek zwracających towar wysyłanych do nas za pobraniem.

d) W zależności od woli Użytkownika nastąpi zwrot należności na wskazany numer konta bankowego lub przekazem pocztowym. Należność zostanie zwrócona nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy.


Pkt.21

Zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa w przypadku ewentualnych reklamacji za towar niezgodny z zamówieniem należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym www.bractwotrojka.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie ( namiary kontaktowe podane w pnkt.1  niniejszego regulaminu). Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.

Pkt.22

Produkt uszkodzony wymieniamy na inny, pełnowartościowy oraz ponosimy koszty wysyłki, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwracamy Użytkownikowi równowartość ceny produktu oraz kosztów wysyłki.  Oferujemy mu inny, dostępny w sklepie produkt do wyboru lub po konsultacji i za zgodą  Użytkownika obniżamy cenę produktu, a wynikajacą z tego powodu różnice w cenie zwracamy. Formę w jaki sposób ma być dokonane zadośćuczynienie za wadliwy towar określa Użytkownik.

                                                                                                                             Pkt.23


Użytkownik zostanie poinformowany o przysługujacych mu prawach, a w szczególności o możliwościach rezygnacji z umowy bez podania przyczyny oraz reklamacjach za towar niezgodny z zamówieniem Użytkownika, drogą mailową podczas potwierdzenia przez sklep interntowy www.bractwotrojka.pl przyjęcia zamówienia do realizacji oraz w formie wydruku w wersji papierowej, dołączonego do wysyłanego towaru. 

Wszytkie kategorie