[ Produkty: ... ]
Oceń produkt:
(Oceniano 518 razy)

Zobacz więcej od:  

Karakter

Adrian Shaughnessy - Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszy

Cena: 49,00 zł
45,00 zł (5% VAT)
Taniej o : 4,00 zł

Produkt niedostępny

VM_FAVORITE_NOLOGIN
  • Szczegóły produktu
  • Zapytaj o produkt
  • Recenzje klientów

 

Jeden z najbardziej popularnych na świecie podręczników dla dizajnerów przyszłych i obecnych! Znajomość narzędzi i opanowany warsztat to nie wszystko, żeby poradzić sobie na rynku, a jednocześnie postępować w zgodzie z własnymi przekonaniami. Autor, ceniony brytyjski projektant w przystępny sposób dzieli się z czytelnikami długo gromadzoną wiedzą o praktycznych tajnikach zawodu projektanta. Czy logo powinno być większe? Dlaczego nie wolno klientowi pokazywać ostatecznego projektu? Albo szkicowników? Jak przygotować portfolio?  Na blisko dwustu stronach gęstego druku każdy, choćby luźno związany z branżą projektową, znajdzie dla siebie wartościowe porady – zawsze jest przecież miejsce na rozwój…

 

 

Spis treści:

Wprowadzenie do nowego wydania

Słowo wstępne – Stefan Sagmeister

Wprowadzenie autora do pierwszego wydania

Rozdział 1 – Cechy pożądane u współczesnego projektanta grafika

Rozdział 2 – Umiejętności zawodowe

Rozdział 3 – Jak znaleźć pracę

Rozdział 4 – Być wolnym strzelcem czy założyć własne studio? 

Rozdział 5 – Prowadzenie studia Kiedy zatrudnić kolejnych pracowników? / Zatrudnianie personelu kreatywnego / Opiekowanie się pracownikami kreatywnymi / Jak rozpoznać talent / Personel spoza sektora kreatywnego / Opiekun klienta / Systemy organizacji pracy / Filozofia studia

Rozdział 6 – Szukanie zleceń i promocja

Rozdział 7 – Klienci 

Rozdział 8 – Czym jest dziś projektowanie graficzne? 

Rozdział 9 – Proces twórczy 

WywiadyJonathan Barnbrook – projektowanie graficzne a etyka / Ben Drury – projektowanie graficzne dla branży muzycznej / Sara De Bondt – projektowanie graficzne a płeć / Stephen Doyle – projektowanie graficzne a wynajmowanie oraz zatrudnianie projektantów / Paul Sahre – projektowanie graficzne a ilustracja / Dmitri Siegel – projektowanie graficzne a strony internetowe / Sophie Thomas – projektowanie graficzne a zrównoważony rozwój / Magnus Voll Mathiassen – projektowanie graficzne a własne studio

 

 

 

Szczegóły wydania:
Forma wydania: Książka
Wydawnictwo: Karakter
Miejsce wydania: Kraków  2012
Ilość stron: 176
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN 978-83-62376-13-1






Captcha plugin for Joomla from Outsource Online  

Kod antysapmowy Odśwież

Może zainteresują cię również te produkty

Monika Rosińska - Przemyśleć u/życie - projektanci,przedmioty , życie społeczne
Monika Rosińska - Przemyśleć u/życie - projektanci,przedmioty , życie społeczne
35,00 zł
31,00 zł
Taniej o : 4,00 zł
Jost Hochuli  - Detal w typografii
Jost Hochuli - Detal w typografii
36,00 zł
34,00 zł
Taniej o : 2,00 zł
Jan Tschichold - Nowa typografia. Podręcznik dla tworzących w duchu współczesności
Jan Tschichold - Nowa typografia. Podręcznik dla tworzących w duchu współczesności
89,00 zł
80,00 zł
Taniej o : 9,00 zł

Wszytkie kategorie