a) Po dostarczeniu przesyłki zamawiającemu Użytkownikowi doradzane jest sprawdzenie zgodności odbieranego towaru z zamówieniem oraz jego stanu.
b) Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca.
c) Nie przyjmujemy przesyłek zwracających towar wysyłanych do nas za pobraniem.
d) W zależności od woli Użytkownika nastąpi zwrot należności na wskazany numer konta bankowego lub przekazem pocztowym. Należność zostanie zwrócona nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy.
Zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa w przypadku ewentualnych reklamacji za towar niezgodny z zamówieniem należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym www.bractwotrojka.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie ( namiary kontaktowe podane w pnkt.1 niniejszego regulaminu). Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.
Pkt.22
Produkt uszkodzony wymieniamy na inny, pełnowartościowy oraz ponosimy koszty wysyłki, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwracamy Użytkownikowi równowartość ceny produktu oraz kosztów wysyłki. Oferujemy mu inny, dostępny w sklepie produkt do wyboru lub po konsultacji i za zgodą Użytkownika obniżamy cenę produktu, a wynikajacą z tego powodu różnice w cenie zwracamy. Formę w jaki sposób ma być dokonane zadośćuczynienie za wadliwy towar określa Użytkownik.
Pkt.23
Użytkownik zostanie poinformowany o przysługujacych mu prawach, a w szczególności o możliwościach rezygnacji z umowy bez podania przyczyny oraz reklamacjach za towar niezgodny z zamówieniem Użytkownika, drogą mailową podczas potwierdzenia przez sklep interntowy www.bractwotrojka.pl przyjęcia zamówienia do realizacji oraz w formie wydruku w wersji papierowej, dołączonego do wysyłanego towaru.